Reklamationer

Kalles Bud och Transport strävar alltid efter att erbjuda våra tjänster av högsta kvalitet. Om du ändå skulle behöva göra en reklamation så vill vi göra det så enkelt som möjligt för dig att reklamera.

Anmälan ska ske så snart som möjligt. Anmälningsdag är den dag reklamationen registreras. Var noga med att beskriva din reklamation så tydligt som möjligt samt bifoga all dokumentation kring reklamationen. Vid reklamation begär vi alltid kopia på kvitto samt foto på det skadade godset.

Hur gör du en reklamation?
  1. Beskriv noggrant vad som är fel med produkten eller tjänsten. Inkludera bilder kvitton, handelsfaktura eller annan dokumentation som stödjer din reklamation.
  2. Skicka din reklamation till oss via formuläret nedan. Ange ditt ordernummer och en detaljerad beskrivning av felet.
  3. Vi kommer att kontakta dig så snart som möjligt för vidare instruktioner om hur vi går vidare med ditt ärende.

Vi kommer att granska din reklamation och bedöma om felet omfattas av vår reklamationspolicy. Om reklamationen godkänns, kommer vi att erbjuda en reparation eller ersättning beroende på vad som är mest lämpligt. Vi håller dig uppdaterad under hela processen och ser till att du får den hjälp du behöver.

Vi tillämpar ansvarsbestämmelser: NSAB 2015, BOHAG 2010, KONTOR 2023

 

Reklamationsformulär

*” anger obligatoriska fält

Fylls i om reklamationen gäller företag
Fylls i om reklamationen gäller företag

Om reklamationen

Anmälan ska ske så snart som möjligt. Anmälningsdag är den dag reklamationen registreras.
 

Beskriv din reklamation så tydligt som möjligt. Var noga med att bifoga all dokumentation kring reklamationen.Vid reklamation begär vi alltid kopia på kvitto samt foto på det skadade godset.
   
Dra filer hit eller
Max filstorlek: 512 MB.